Nereguliarus Punsko internetinis blogas persikelė į Facebook!

2007 m. kovo 8 d., ketvirtadienis

Motorizacijos kūrimosi paslaptys

Nei vienas iš mūsų nėra taip senas, kad žinotų apie pirmų automobilių ir motociklų kūrimosi paslaptis. Tuo labiau niekas neęsat matę pirmų prototipų. Tad šiame straipsnyje pasistengsiu viską tiksliai paaiškinti remdamasis nuotraukomis. Dabar tikrausiai manot „tai iš kur tu žinai“? Taigi mano visos žinios yra kilusios iš Kopūsto Ausianosio, Krasnopolio miestelio Šamano, pasakojimų.

Motociklai
Kuprotasis Merfis niekada nespėdavo laiku atvežti pieno į pieno superkimo hipercentrą. Būdamas auksine rankele sumano sukurti sau patogiausį ir greičiausį transporto būdą. Turėdamas vien karves sukuria cow-a-saki (t.y. karvė įmontuota geležinėje konstrukcijoje).

Šis sukurtas modelis yra itin greitas ir patogus. Galima drąsiai pasakyti, kad tai perpetum mobile. Cow-a-saki pasiekdama didesnius greičius duoda daugiau pieno. O pienas tai aišku kuras. Nors šis pirmasis motociklas-karvė buvo sukonstruuotas pabaigoje 19a. iki šiol didžiausi mokslininkai nežino kokiom proporcijos maišyti išmatas su pienu, kad gautūsi sprogstama jėga lygi nitroglicerinui. Mums pakaks, žinoti jog šis modelis tapo visų motociklų seneliu.

Visureigiai
Rusijos motorizacija juda kita kryptimi. Jiems nėra svarbus greitis ar patogumas. Skaičiuojasi tik vienas dalykas, bet kokia kaina parvažiuoti namo. Rusai, kaip visi žino, mėgsta išgerti. Tad jie sumanė sukurti tokią mašiną, kuri net su girtu vairuotoju parvažiuotų namo. Aišku mano informacijų teikėjas - Kopūstas Ausianosis yra išbandęs šią mašiną. Pasakysiu daugiau, jos dėka yra pasiekęs Mont Everestą. Kaip pats sako, turėjo gerai pasitusint, nes nei šalčio nejautė, o mašina kaip važiau taip ir važiau ...



Triračiai ir dviračiai
Seniau būdavo tik triračiai. Visi sau linksmai važinėdavosi, bet atėjo metai reformoms. Taigi reformacija prasidėjo Olandijoje. Amsterdamo meras sumanė taupyti, taupyti dviratininkų nenaudai. Sukurti nauji dviratininkų maršrutai buvo niekam tikę triračiams. Nes kaip važinėsi 25 cm. pločio keliu, kai dviračio matmenys buvo 45cm. Taigis buvo sumanyta pasiaurinti dviratį atkertant jam vieną ratą. Ir liko triračiai tik su 2 ratais o žmogiškiau - dviračiai.


Laivai ir valtys
Visi žmonės seniau keliaudavo tik mašinų pagelba. Net per upes ar jūras žmonės sugebėdavo pervažiuoti. Reikėjo tik atitinkamai apsunkyti tą mašiną. Į tokį sunkvežimį privalėjo įlipti virš 200 keleivių. Kelių savaičių bėgyje jie neturėjo nei vienišumo, nei higenos užlaikymo galimybių. Vėl ką aš čia rašau apie higeną, jie net nosies negalėjo pasikrapštyt. Suspausti buvo kaip riešutai šokolade. Todėl liko sukurti laivai. Šiose transporto priemonėse nereikia 20 žmonių į metrą kvadratinį kad pavažiuotų. Visi sau atsipalaidavę gali krapštytis nosį ir ką kitą „ligvaliai“.


2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Hi, Gal kas turit parduoti Zaporozieti, nes mms setadieni reiketu i jomarka vaziuoti karves pirkti, nu tai persukit kas turit skaitytojai patys atsako uz skaitytus komentarus

Anonimiškas rašė...

Labas Juliuk, as tai turetau , bet jau Sasza pas mani uzsisake nes nori daryti Paciaeigi varoma sudapieniu. Megyk kituose laikrasciuose skelbtis, pigiai Tarybine moteris, placiau ziniu rasi straipsnyje
Spausk knopke
Nu tai Tavarysciai